.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نارضايتي مردم شرق مازندران از نمايشگاه بهاره

مردم شهر هاي نكا، بهشهر و گلوگاه از نحوه برپايي و كيفيت نمايشگاه بهاره در شرق مازندران ناراضي اند.

در روزهاي پاياني سال شاهد بر پايي اولين نمايشگاه فروش بهاره در شرق مازندران در بهشهر بوده ايم، منطقه اي كه همواره از وجود نمايشگاه عرضه مستقيم كالا بي بهره بوده و با آغاز فعاليت آن انتظاراتي را نيز از سوي شهروندان داشته است اما اين رضايتمندي از نمايشگاه تحقق نيافته و اكثريت مردم و غرفه‌داران از نحوه برگزاري آن ناراضي بوده‌اند.

شهروندان شرق مازندران عمده عوامل نارضايتي خود را عدم تبليغات، وجود بازار هفتگي و ...بيان كردند.
مريم موسوي نسب يكي از خريداران اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه از حد استاندارد پايين تر بوده و متأسفانه محصولات مناسبي در آن عرضه نشده است.
وي اظهار داشت: اين نمايشگاه به دليل عدم وجود اجناس متنوع و خوب، بازديدكنندگان زيادي ندارد و اكثر بازديدكنندگان اساسا براي تهيه روغن و برنج تعاوني مراجعه مي‌كنند.

رقيه بابايي از ديگر بازديدكنندگان اين نمايشگاه نيز گفت: متأسفانه اكثر محصولات اين نمايشگاه قديمي و از مد افتاده است و قيمت ها نيز با بازار تفاوت چنداني ندارد، تنها غرفه كيف و كفش از قيمت مناسبي برخوردار است و فروشگاهي كه البسه مردانه توزيع مي‌كند.

وي افزود: اطلاع رساني بسيار ضعيف بوده و اكثر شهروندان از وجود اين نمايشگاه بي اطلاع اند.
وي ادامه داد: تنها غرفه شلوغ اين نمايشگاه غرفه عرضه مرغ تعاوني است.

ديگر شهروند بهشهري نيز گفت: متأسفانه اين نمايشگاه فاقد نمازخانه، سرويس بهداشتي و مكان مناسب بازي براي كودكان است اما به هر حال براي بار اول خوب بوده و اميدواريم با تكرار اين نمايشگاه‌ها و شناسايي نقاط ضعف و قدرت شاهد نمايشگاه هاي بهتر و مناسب تري در شأن شهروندان باشيم.
حميد محمدنژاد گفت: مسئولين بايد براي ايجاد نمايشگاه از تجربيات شهرهاي بزرگ استفاده كرده و تلاش بيشتري بكنند.

محمد عباسي يكي از توليدكنندگان پوشاك مازندران نيز گفت: اين نمايشگاه از نظر موقعيت مكاني در خارج از شهر واقع شده لذا نور كافي ندارد و امنيت كامل در آن حكمفرما نيست.

وي تصريح كرد: متأسفانه وجود چهارشنبه بازار در بهشهر تأثير منفي بر نمايشگاه گذاشته و اصلا به صرفه نبوده و حتي اجناس با پنجاه درصد تخفيف نيز به فروش نرفته است.

احمد يوسفي از نمايندگي شركت البرز و فروشنده ابزار يراق نيز گفت: اين نمايشگاه از نظر نورپردازي و غرفه بندي مشكلاتي را دارد كه بايد در نمايشگاه‌هاي بعدي مورد توجه قرار گيرد و امنيت نيز برقرار شود تا فروشندگان و خريداران با آرامش خاطر به خريد و فروش بپردازند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.